Freitag, 3. Dezember 2010

Me wearing the very silly cap


cecilia2
Originally uploaded by Weinglasarien

.... and here is a photo of me wearing the very silly cap at our event in Zeilitzheim.
As I'm a bit short of time at the moment: here is a link to my dear friend Alisa's report about this event:
http://munichrococo.blogspot.com/2010/11/1802-picspam.html

Kommentare:

  1. You look great! I adore the silly cap :-)

    AntwortenLöschen
  2. Super cute! You look like you stepped out of a period film or painting!

    AntwortenLöschen
  3. Das ist der Ikea Stoff, den ich jetzt auch für die Robe à la Francaise nutzen wollte. Auf deinen Fotos sieht er ganz nett aus, aber als Robe mit Petticoat könnte es etwas augenkrebsig werden. Ist aber das günstigste, was ich in der Art finden konnte.
    Du siehst in jeder Epoche gut aus ^^

    LG Tinka (a.k.a. Lolo)

    AntwortenLöschen